קצת על תקשורת מקרבת

תקשורת היא מרכיב מרכזי בחיים של כולנו. אנחנו משתמשים בה על בסיס יומיומי לניהול היחסים והקשרים שלנו עם אנשים אחרים. רובנו נולדנו עם המיומנות האינטואיטיבית לתקשר באופן שיוצר קרבה, אבל בגלל השפעות סביבתיות אימצנו לעצמנו ברמה זו או אחרת הרגלי תקשורת שיוצרים קונפליקט. למדנו לדבר בשיפוטים, בטענות ובהאשמות, ולהפנות אותם לאדם האחר או לעצמנו, עד שהפנמנו את השפה המרחיקה אל תוך חיינו. רובנו כבר לא מכירים דרך אחרת לבטא את מה שחשוב לנו מבלי לבוא בטענות לאדם האחר. לעתים קרובות אנחנו לא באמת יודעים לנהל את היחסים שלנו מבלי להיכנס לעימותים ולקונפליקטים ומתקשים לדעת איך לצאת מהוויכוח באופן שלא משאיר אותנו או את הצד השני כמנצח ומופסד.

במרכז מיתרים תלמדו -
  • לבנות ולנהל יחסים מכל הסוגים – משפחתיים, חברתיים ועסקיים
  • לתקשר באפקטיביות באופן שיוצר קרבה, חיבור, הבנה ושיתוף פעולה
  • לטפל בקונפליקטים ובמשברים ביחסים הזוגיים והמשפחתיים
  • לטפל בתקשורת עם לקוחות, שותפים ועמיתים ולבנות קשרים עסקיים
  • לפתח מיומנויות תקשורת ליצירת הצלחה בחיים
  • לנהל קונפליקטים פנימיים וקבלת החלטות לחיים
  • להיפטר מדפוסי התנהגות ותקשורת מגבילים
  • לחיות חיים של בחירה מתוך חופש פנימי
למה כדאי וחשוב ללמוד ניהול תקשורת ויחסים בדרך מקרבת?

כדי לדעת ליצור קשרים ויחסים בקלות

  • למצוא אהבת אמת וזוגיות
  • לפתח מערכות יחסים עמוקות
  • לעשות רושם טוב ומיידי בראיון עבודה
  • למצוא קשרים חברתיים ועסקיים ולהרחיב מעגלי חברים ולקוחות בקלות
  • למצוא חברויות בלב ובנפש ולשמור עליהן

לדעת לבנות אמון, הבנה ושיתוף פעולה ביחסים ולשמור עליהם לאורך זמן לצאת ממצבים של אי-הבנה, עימות וקונפליקט בדרך אפקטיבית – זוהי מיומנות נרכשת. אנשים שיודעים להתנהל במצבי תקשורת מורכבים יודעים לבנות אמון, וליצור אווירה של שיתוף-פעולה והבנה. במצבים אלו התפוקה המשפחתית והצוותית עולה ואיתן גם תחושת הרווחה והמוטיבציה ביחסים. להיות אהוב ולהרגיש תחושת שייכות אנשים ששולטים במיומנויות תקשורת הופכים עד מהרה לאנשי אמון, אנשים שמקובל להתייעץ איתם ושדעתם נחשבת. כי הם בדרך-כלל אהובים על האחרים בסביבתם. בכל מקום שאליו הם יילכו הם ירגישו תחושת שייכות ובית בגלל המיומנות שלהם לדעת לדעת לקרב אליהם אנשים. להצליח יותר בעבודה, בקריירה ובעסקים גם אם העבודה שלכם היא מול מחשב רוב הסיכויים הם שישנם הרבה קשרים עסקיים שאתם מנהלים. על אחת כמה וכמה אם אתם בעלי-עסק או עוסקים בשירות או במכירה מול לקוחות. להיות אדם תקשורתי יעזור לכם:

  • להצליח בראיון עבודה ובמבחני התאמה לעבודה
  • להתקדם בעבודה
  • להרוויח יותר כסף
  • לבנות קריירה במהירות בעזרת יצירת הקשרים המתאימים
  • להצליח להעביר את המסר שלי בבהירות – בפגישה עסקית עם משקיע אפשרי, בהדרכת לקוחות, בפגישת מכירות.

לחיות בחופש פנימי מיומנויות תקשורת מקרבת ניתנות ליישום בצורה יעילה גם בתקשורת עם עצמי. ועל-כן דיבור בשפה מקרבת עם עצמי משמעותו להבין ולדעת מה חשוב לי ולהיות יכולה לבטא זאת בבהירות. לבטוח בעצמי שתמיד אדע להסתדר ולמצוא אנשים שיעזרו לי. לטפל בדברים שמונעים ממני הצלחה – פחד, דאגה וחשש. וכן כעס, ביישנות יתר, ויתור או ריצוי ודפוסי תקשורת נוספים שפוגעים בהצלחה ובחופש הפנימי שלנו. אנחנו מקוות שהגעת למקום שחיפשת ומזמינות אותך כבר עכשיו להתחיל לפעול אחרת. הכניסו כאן מימין את שמכם וכתובת האימייל שלכם ובתוך כמה דקות תקבלו את המדריך להצלחה ביחסים ישירות לתיבת האימייל שלכם. להתראות, צוות מרכז מיתרים

קורס (י)סודות בתקשורת מקרבת – "לגעת במילים"

מתכון בדוק ליציאה בשלום מקונפליקטים ביחסים ולניהול אפקטיבי של מערכות יחסים
  1. להפחית באופן דרמטי את כמות הוויכוחים והמריבות בבית
  2. להשיג שיתוף-פעולה בהרבה פחות מאמץ בבית ובעבודה
  3. ליצור אמון, הבנה, חברות ושינוי ממשי במערכות היחסים שלך
  4. להגיע להבנה חדשה ועמוקה את עצמך ואחרים
  5. ידע, סביבה וכלים פרקטיים לתקשורת וניהול יחסים בדרך המקרבת

לפרטים נוספים על קורס יסודות בתקשורת מקרבת - לחצו כאן

לא בטוח/ה? רוצה לבדוק מה זה תקשורת מקרבת? תוכל/י להגיע לסדנה קצרה ולהתנסות. כל הפרטים – כאן